Bra och lite sämre saker:

Davs. Såhär: * är bra och - är inte så bra. För den som inte är med liksom.

* T kommer hem idag. Jag skriver det så helt neutralt, för det går iallafall inte att beskriva hur det känns.
* Här doftar jul! Hyacinther och stearinljus (alltså den röken som kommer när man blåser ut, för June har nån slags pryl att jämtjämtjämt blåsa ut ljusen) och litelite gran (jag inbillar mig kanske det sista iofs, men skitidet).
* Jag är inte ett dugg röksugen längre och har inte varit på rätt länge (nå, nu är det ju typ inte ett år sen jag slutade, men på de veckorna så har jag liksom glömt nästan att jag röker egentligen. Eller i vanliga fall. Eller att jag har rökt, jag vet inte hur jag ska definiera mig).
* Jag är piggare, mår inte så illa längre och kaffe är rätt gott igen.

- Järntabletter. Jag säger inget mer än att det är omöjligt att bajsa ut järn.
- Nu när jag har lust att göra såhära julgodisar och så, ja då har jag inte pengar förrän på jävla tisdag. Mäh ååh.
- Julbordsköttbullarna smakar döäckligt.


Kommentarer
Postat av: helelen

Jepp, det är söndag. Gissar att du räknar minuter nu?

Juldoft är fantastiskt!

Bra att kaffe börjar smaka bra. Min favorit just nu är ett julkaffe med smak av kardemumma, apelsin och kanel. Ja, och lite kaffe i bakgrunden.



Menmenmen om du kompenserar anti-skit-tabletterna med laxerande mängder kaffe (som du börjar uppskatta igen) så borde det jämna ut sig?

Julgodisproblemet delar vi. Tusan, vad här ska fixas på tisdag! Och inte bara godis, utan Jansson med.





2008-12-21 @ 09:32:50
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag tipsar om järntillskott i drickform ;) Lättare att kissa ut järn än att skita ut det :D

2008-12-21 @ 21:56:14
URL: http://jenniesbloggeri.blogspot.com
Postat av: c

Tack för tipset Jennie, men jag behöver mer än det som man får i flytande. Annars är ju det MYCKET bättre. :)

Så ja, kaffe dricker jag. Och ska köpa såna fiberfrukt eller vad det heter. Wish me luck., ;

2008-12-22 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0