Björn Ranelid

är nu utskriven och uppnålad här bredvid mig. Jag tänker att jag kanske behöver den här övningen i självbehärskning. Så ibland tittar jag på Björn Ranelid och säger att Hejdu Björn, vafin du är idag i din uppknäppta skjorta och dina fylliga (FYLLIGA) läppar och din käcka lilla alexander lukas-frisyr. Men Björn, fryser du inte? Du borde ha en jacka, det borde du verkligen.

Så säger jag till Björn. Och sen funderar jag på om det är följande som får mig att må illa:
* BR på väggen bredvid mig
* Majsschnitzeln jag åt till lunch
* Sömnbrist
* Att jag är preggers

Egentligen kvittar det ju (och jag tror det är en sällsynt fin kombo bara), så jag ska lägga mig på sofffan nu och andas med öppen mun och titta på kanske Glamour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0