Mitt bästa:

det finns lotter här hemma. Som jag inte skrapat, för jag har inte vinnarkänslan idag.
Det finns limpa i skafferiet, och jag har ätit två modesta mackor. Inte sju.
Jag har vikt och lagt in tvätten OCH bäddat rent i sängen (när folk i min omgivning börjar tycka det är äckligt får jag ge med mig, och inte ens Britta ville sällskapa med mig i bingen nu längre).

Och imorgon blir det morgonprommis med Junisen till dagis och åh, jag önskar att jag hade riktiga hörlurar till telefon-spelodansen. Fast det går bra ändå. Förstås.

Nu är jag hungrig. Jag tror på sån där müsli man får ösa ihop själv (jag hjärtar Maxi, i sanningajävel) och fil med kanel. För jag mår rätt illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0