Jag ska inte gifta mig

på lördag. Bröllopsklänning är ju lika med den jag ska använda på M:s bröllop alltså.

Jag skulle inte ha en blommig, grön och för liten klänning när jag tackar ja till T, jag ska ha en vit (fast inte kritvit för då kommer det bli fläckar på den i bilen på väg till var det nu ska gå av stapeln hän) och den ska passa och ingen ska prata om gud eller om gnomer eller ron l hubbard eller shiva eller om nån högre makt eller nånting. Eller nånting får ju vigaren prata om såklart. Till exempel tjarlejk.

Kommentarer
Postat av: vajlet

Har jag fått svar på min fråga om blingpengar, och missat det? Tror baske mig vi är lika snurrbolliga du och jag, utifrån det jag läser här.



Klart du ska skriva bok. Men inte sån där läskig som Ajvide.

2008-08-25 @ 09:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0