Inget sorgligt med det,

att jag när jag såg tyskan (hon som hade ihjäl barnen i Arboga) efter att hon fått domen. Då studsade jag till för jag tyckte hon var så ful. Nämen va?
Istället för att tänka Oj, the face of evil eller Kolla in den sinnessjuka blicken eller Ojdå, här har vi en som kommer behöva en hel del terapi för att bli lagad, så tänkte jagatt; Va? Men hon har ju långt mörkt hår och är skitsmal, hur kan hon vara så köttig i ansiktet?

Och så tittar jag på bilderna på henne i tingsrätten och tänker inte ett dugg på mamman och barnen eller hur hon ska känna sig som fått sin dom, allt jag tänker är. Hur i fan kan hon vara så smal efter att ha suttit häktad hela sommaren?

Det är som om jag är intagen av nån jävla demon. Fettpaniksdemonen. Undrar vad den skulle heta om jag var teolog?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tänkte precis samma, hör du!

När jag sett henne innan, på bilder med kropp och hår och ett blurr över ansiktet så har jag nämligen bildat mig uppfattningen att hon är jättesöt. Och så bara: Nä.

2008-08-27 @ 16:40:41
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoho, din blogg är nominerad till brilliant eller hur det nu var... I min blogg. fniss

2008-08-27 @ 17:16:08
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Helena

Fatta vad skönt att minst två till tyckte som jag... såg henne på löpsedeln igår och det första som slog mig var "men shit, vad hon var ful" och nästa tanke var "snacka om att han bytte upp sig sen..." och sen kände jag mig ytlig och hemsk. Ända tills nu, gud så skönt.

2008-08-28 @ 08:53:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/309

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0