Huvudvärk

är mitt nya, eller ja. Nygamla. Jag vaknar med huvudvärk, jag går och lögge rmig med huvudvärk. Och så krånglar magen och ja jösses det är glory days på plantan nu.

Och lilla junefisen har halsfluss fast hon äter medicin och hade faktiskt inte särskilt ont (det kan ju jag inte veta, men gnällometern var absolut inte på rött iallafall), men är på astrid lindgrens värld med sin bästis - kusin E.

Och idag åker T till Danmark (jag ääälskar det faktumet att han ska jobba i danmark, jag fattar inte varför jag är så jävla tänd på just DET landet?) och ingen vet när han kommer hem.

Och nu ska jag dricka treo (jaa, mitt på morgonen) och titta på när T packar.

Kommentarer
Postat av: vajlet

Hej gullet,



Jag kollade aldrig hur mycket jag fick för blinget och nu blev jag lite nyfiken... När är bröllopet, jag vill ju se hela dig i alltihop med klänning och mosade tuttar ju!

2008-08-18 @ 10:45:18
Postat av: Ponder

Du vet väl att Treo inte är så vidare värstens bra för magen? Eller inte bra alls faktiskt enligt min erfarenhet. Se till att du får lite schysta Imigraner från VC så bryter migränen innan den blir kronisk.

Två små tips från ett annat migränmonster bara.

2008-08-19 @ 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0