Här vill jag jobba:

* i GretaPotts lilla butik (hon ska vara barnledig så det är ju inte ormligt tycker inte jag) (inte orimligt heller, ska jag behöva gå en kurs i hur att skriva på tangentbord?).
* på Collero. Eller Martinshop. Jag uppfyller alla kriterier; jag gillar sex, jag kan säga clitoris högt.
* på Grafitti som lite chef. Sate, vad de skulle fått jobba. Och glada skulle de varit (spelat, vilket som för jag skiter i vilket bara de ler mot sina kunder).
* på nåt café, jag längtar efter att ge service. Sinnessjukt måhända, men ändå.
* i en klädbutik, jag är skitbra på att vara lismande, plus tänk all rabatt!

Så är det nån som har ett sånt jobb är det fritt fram att ge mig det. Obs, jag är pålitlig och rolig och inte alls sur vad tantaluran I än säger. Möjligen är jag arg från och till, men jag brukar inte visa det för kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0