Åh, vad präktig

och framförallt duglig jag känner mig.
Detta har jag gjort:
* Städat
* Dammsugit (inte moppat iofs)
* Handlat. Och bara saker jag behöver: motorolja (halvsyntet mind you), frukost, några gröna äpplen. Jag har inte handlat underkläder som jag ville ha, inget jubileumspack med glass, inga kakor, inget godis, inga presenter till June. Inga blommor. Fast för att väga upp det präktiga köpte jag iofs en Mama och ett lottpaket för hundra spänn. Amäh hur ska jag kunna vinna om jag INTE köper lotter? Nej just det.

Och sen när jag kom hem låg ett brev från hyresvärden på hallgolvet (jag har ingen matta, jag ska köpa det. Sen.) och jag fick ont i magen men lyssna att det var hyreskontrakt på garage (jamen T har en hel jävla maskinpark. På allvar, han har säkert nån gammal skateboard med motor på till och med) och samma för en biluppställningplats.
Nu ska jag komma ihåg att äta och sen ska jag jobba. Och det bäst aär att dugligheten slog till redan i helgen, så när tantaluran I kom till jobbet var kontoret skinande rent. Ho ho ho.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Finns en sak som är bra med att T är iväg och det är att Cilan bloggar på igen. Tack för det T, men samtidigt tycker jag synd om dig

/S

2008-08-25 @ 15:16:22
URL: http://stefanw.blogg.se/
Postat av: K

Va fint det är här! Puss o kram ses på stan.

2008-08-25 @ 21:22:29
URL: http://klarai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0