Ner som en pannkaka

och upp som en sol. Jamen vafan, det är lönedag så vem bryr sig om det sovits illa och det är en nackspärr i antågande?

Jag ska köra och handla när jag badat och sen ska jag bara äta frukt, frukt , frukt hela dagen!

Det enda molnet på min himmel (minus då att den verkliga himlen utanför fönstret faktiskt ÄR väldigt molnig då) är att jag inte får någon lön alls. Det är mitt eget fel, mitt eget val för att jag ska ha pengar så det räcker i maj och juni (CSN, de jävla kukhuvena bara: här, ta 9,50 det klarar du dig galant på hela juni) men idag på min prommis såg jag en ljuvlig, underbar tröja i fair trades skyltfönster. Den var ekologisk och helt ball med nån jävla text om smile eller vad det stod, skitisamma. Den var så jävla fin och jag vill ha, ha, ha, ha.
Har jag ingen namnsdag eller nåt som kommer upp i april? Eller maj, eller vilken månad det ska bli nu ingen vet.


Jag ÄLSKAR Maddonas nya skiva. ÄLSKAR, detta bör läsas med emfas, jag skulle fan vilja ligga med den eller iallafall hångla.


Så såg himlen ut igår. Iallafall.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Va har Madonna gett ut en ny, letar letar letar, ja titta. Bara så att du vet var den förra så sannslöst grymt bra, nu har jag stora förväntningar, gud nåde dig om den inte slår allt :-)

2008-04-25 @ 10:47:48
Postat av: cilanpilan

Visst var den bra? Visst visst?

2008-04-26 @ 23:13:10
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Stefan

Hörde du Madonnas förra, Confession from a dance floor? Det är fortfarande det bästa albumet hon gjort och den är svårslagen. Har lyssnat igenom den nya ett antal ggr men jag har svårt att se den komma upp ens i närheten standardmässigt.
Så vad skall jag göra med dig som "lurade" mig ;-)

Ta´t lugnt i skogen, hoppas inte regnet når oss i Saxtorp på ett tag

2008-04-27 @ 11:52:04
Postat av: cilanpilan

Nej vafan sluta nu. Old news osv. :)

2008-04-27 @ 18:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0