Jag sitter på ballisen

och solar min genomskinliga lekamen. Allvar, jag ÄR genomskinlig. Jag är så vit att jag är grön, typ.
Men lyssna att jag sitter i t-shirt utan att frysa det minsta. Jag tammejfan ÄLSKAR våren, jag älskar ballisar, fredagar, tvättstugeflirtar och att få presenter.
Jag älskar det faktumet att jag nu innan jag går ut provar tusen olika skor, sommarskor och bara njaej ja kanske om nån vecka.

Och mest gillar det här, att jag är helt fri som en fågel. Jag kan göra precis vafan jag vill (ja alltså, jag tar ju hänsyn till June och Britta Katt, men vissa saker har de faktiskt inte med att göra. Speciellt inte Britta Katt.) när jag vill. Fram till den 22 april alltså, sen börjar jag i skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0