I söndags förresten

gick vi en sväng på stan, jag och June. Sväng och sväng, jag gick en jävligt lång runda.
När vi kom hem igen hittade jag inte nyckeln, varken i brallorna eller i Junes lilla väska eller nånting och sen funkade inte portkoden (allvar, om de byter kodjäveln - ska de inte säga TILL då eller? Jävla idioter) och jag blev arg som fan och sparkade på dörren och bara: Mäh helvetes jävlar (Jag ska skärpa mig, jag ska inte svära mer när June hör det, inte ens om jag har en bra anledning)!
Iallafall, precis efter sparken och den höga svordomen hör jag hur någon bara: Psst, hoho hallå.
Då står det en gubbe och röker i sitt fönster och har sett mig sparka och allting. Fan vad skämsigt. Han hojtar iallafall: Kommer du inte in? Och jag bara: Eh nej? Och han bara: testa det här. Och så viskropade han siffror så vi kunde komma in.
Och när vi kom in, precis när  jag skulle ringa J och be honom komma med extranyckel. Då ser jag det här:

image105
Ridå.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha, ha! Been there, done that, fast med bilnyckeln. Och nej, det är ju inte smart. Vi slutar med det va?

2008-04-01 @ 23:09:11
URL: http://www.enbartkajsa.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Ja, jag tror faktiskt det.
Även har jag lovat mig själv att 1. sluta sparka på saker vafan och 2. sluta ge folk fingret när June är med.

2008-04-01 @ 23:15:02
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0