Hejdå facebook,

hej nytt liv utan ångest. Jo, för jag kan fanimig inte för mitt liv låta bli att snoka och läsa och kolla upp ex, pågående, deras vänner, vad de skrivit till varandra, vilka som fått kramar, spekulera i vem som flirtat med vem och fan och hans moster jag orkar inte. För hade jag inte haft möjligen att snoka reda på saker så hade jag inte brytt mig.
Så hejdå facebook.

Frukosten bjöd jag förresten J på, nu får det vara bra. Det får fanimig vara bra. Snälla, låt det vara bra för jag vill mycket hellre tycka om mig och behandla mig med respekt.

Så fort det ringer i kundklockan får jag lust att stampa i golvet och låta såhär: ÅÅÅH!

Kommentarer
Postat av: tina

Good for you too! Som du redan vet tyckte jag samma.

2008-04-20 @ 13:50:56
Postat av: cilanpilan

Är du inte heller kvar?
Det känns helt skönt! :)

2008-04-20 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0