Hallå, min vän!

Så ropade jag idag till G, en bartender som jag inte ALLS är vän med. Bara när jag är i hans bar liksom.
Idag tänkte jag att det är bättre att förekomma än än att förekommas och eftersom jag precis spinnat var jag sajko i hjärnan av alla endorfiner, så då ropade jag så: hallå min vän. Och vinkade med min banan.

Världens snyggaste bartender, och med en coolfaktor på kanske sjutusen - och jag vinkar med en banan, iklädd blåa joggingskor (det ser ju ut som clownen bozoskor, det vet alla) och med underliga svettiga tofsar på huvudet som rymt från diademet. Inget konstigt med det.

Det verkar som om jag bara ska stanna hemma idag och ta det jävligt isigt.

Kommentarer
Postat av: K

Oj. Zoo Bar? Men cred att du vågade!

2008-04-09 @ 10:41:19
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Modigt och modigt. Mest sinnessjukt eller?

2008-04-09 @ 11:14:43
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0