Give it to me

spelar jag, en tribut åt min och klarais sommar. Som ju var både hysterisk, ljuvlig, konstig, sorglig. Men mest rolig så innitahelvete. Rödvinsfylld, ångestig, cigarettrökig, ROLIG och full av kärlek. Ja, alltså kärlek mellan systrar - för nån manskärlek fick liksom inte plats riktigt.

Jag har rökt tre bloss på en cigarett, jag har druckit ett halvt glas rödvin och funderar nu intensivt på vad jag ska ha för kläder.
Jag kommer få ta bilder och sen får nån rösta, här i bloggen. Eller kanske inte. Eller kanske. Äh jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: K

Nu gråter jag till och med.Och jag kan skriva det helt utan att bli generad. Jag saknar dig så mycket så mycket så mycket och ända till månen och tillbaka. Kärlek.

2008-04-06 @ 08:02:01
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Jag kan inte sitta på jobb och böla, men annars hade jag gjort det. Och snart kommer du hem och då ska vi äta sån jävla bra mat med sllad och skit och sitta på ballisen och reta oss på katten och sånt.

2008-04-06 @ 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0