Dålig-F ska

få lära mig hur man styrketränar. Han tar det här tudorskapet på blodigt allvar och jag bara men vafan, tagga ner. Jag ska inte bli nån sån biff med avrakade ögonbryn - jag vill bara träna bort sladderrumpan och spaghettiarmarna (och här behöver jag nämna att han tammejfan sa att jag inte har sladdrig häck. Komplimanger gör det för mig, så tacksomhelvete) och han bara blablabla lösa vikter och maskiner och skit och bara: du ska få läsa här, mitt träningsprogram blablabla.
Fast sen sa han: Men det är ju ingen mening med att träna om du inte äter.
Alltså allvar, ska jag behöva skriva matlistor och dela ut till folk?

Okej, men fine, jag börjar idag. Detta har jag ätit idag:
Havrerynsgröt med sylt och mjölk.
Modifastbars, två stycken.
Saft, flera glas av nån anledning.
Kanelbulle, stor som mitt huvud.
Kyckling MED skinn, två stycken (ähmen inte HELA kycklingar vafan, vingar naturligtvis).
Två mackor med ost, en smoothie.
Den glassen som fanns kvar, typ fem skedar eller så.




 


Kommentarer
Postat av: orolig

Men det där är inte mycket näring... speciellt inte att träna på!!!
Jag blir bara mer orolig över att du faktiskt verkar tycka att du äter mycket, men jag har fått i mig mer näring fram t o m lunch än vad du gör på en hel dag!

2008-04-03 @ 10:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0