Candyman bor på söder

och varje gång jag går förbi honom gör han liksom utfall mot mig. Notera att jag är ute och går varje dag. Varje dag står Candyman (förvisso en något förtorkad variant av filmversionen) och gömmer sig bakom nån pelare, bredvid nån hög buske eller bakom nån tjock tant och så bara plopp hoppar han ut och kraxar och viftar och skrattar.

Som en sann mes hoppar jag varenda dag till, säger ojdå och skrattar falskt såhär ehehehehe.

Candyman skulle ha sig en jävla smäll, alternativt nån slags tung medicinering. Eller om jag ska välja en annan väg att gå?

p.s. Klara, se här och här.

Kommentarer
Postat av: Anders

Nej, du ska INTE välja en annan väg att gå. Goddammit.

2008-04-08 @ 13:45:42
URL: http://parkensljus.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Jag ska ta en bild på honom när jag går ner till stan sen. Hehehe.

2008-04-08 @ 15:01:02
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0