Bad moon rising

lyssnar jag på, det är väl rätt raggigt?

Jag är en dålig människa ikväll, av flera olika anledningar. Jag är en dålig människa för jag är så jävla bitter över pengar och skulder och skit. Jag är en dålig människa som bakar bullar när June sover fastän jag vet att hon kommer bli besviken imorgon för hon vill vara med. Fast vi kan iofs baka imorgon också.

Mest dålig är jag för att min fina vän klarai är förälskad och jag kan inte glädjas som hon över det. Eller, jag ÄR glad för henne skull, men jag känner mig så jävla missunsam. Jag är avundsjuk för att jag inte träffat någon som tycker jag är för bra för honom, som klappar mig i håret så det blir fett, som håller mig vaken hela nätterna så jag somnar på jobbet dagen efter.
Och så är jag helt rädd också, jag är helt rädd att hon ska bli kär som fan och flytta ner. För gott och då dör jag. Mina människor kan gärna åka iväg, eller flytta till andra städer. Men inte till andra länder där folk inte tvättar sig och blir uppätna av hajar  och där lömska spindlar gömmer sig under toasitsen för att sticka en (eller bita eller vafan de gör) i röven så man dör, eller iallafall så röven ruttnar. Jag vill inte att klara ska ha en rutten röv, jag vill att hon ska bo i Sverige med mig där det bara är liksom kallt men inte farligt och framförallt inte så jävla långt iväg.

Snart ska jag iallafall till S. Lyssna att jag ska åka buss dit - det är kanske när jag säger det som man begriper hur mycket hon fattas mig.

Nu ska jag fan äta upp alla bullarna helt som tröst. Vi ses i matcoman. Heter det förresten kanske koma på svenska? Matkoman. Vadsomhelst.

Kommentarer
Postat av: Tina

En stoooooo kram till idag för du verkar behöva en. Du är ingen dålig människa......du är mänsklig. Idag är det trist men i morgon ser du kanske saken från en annan sida....eller så tar det några dagar till....el. veckor......el...;)

2008-04-17 @ 22:51:04
Postat av: tina 2

jaha hur många Tinor har du på lager? Men äh det är väl mänskligt som fan att du känner så. Jag är lite glad att min vän Sofie är lika miserabel som jag ibland. Jag kommer till HSBG den 26:e btw. Fika?

2008-04-17 @ 23:32:08
Postat av: K

Kära kära du. Jag blev helt kviiisii när jag läste. Jag tycker inte heller att du är en dålig människa och jag vet att du visst är glad. Och jag lämnar inte min människa, förstår du väl? Missunnsam och avundsjuk är två ord som inte passar med ditt namn. Det är som magneter med "Cilla" på en pluspol och orden på en annan pluspol, de bara hejdå vi repellerar. Pussochkramjagälskardig.

2008-04-18 @ 03:21:53
URL: http://klarai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0